Zadání reklamace
Reklamování zboží
Mrzí nás, pokud máte nějaký problém s produktem zakoupeným u nás. Naši nabídku pečlivě sestavujeme, přesto se někdy vyskytnou nedostatky.
Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu ihned, jakmile se na zboží objeví vada. Za vadu se nepovažuje změna zboží v důsledku jeho běžného opotřebení, nesprávného používání či jakéhokoliv vlastního poškození.
Lhůta pro vyřízení reklamace činí 30 dnů a začíná běžet od doby přijetí reklamovaného zboží. Zboží k výměně lze doručit osobně, zasláním na naši adresu nebo na výdejní místo Zásilkovny.
Naše adresa:
Netnakup s.r.o.
Tyršova 271
43801 Žatec
Výdejní místo Zásilkovny:
Tyršova 1148
438 01 Žatec
(z jiného výdejního místa nemůže být vyzvednuto)